بوشن دنده چیست؟

بوشن دنده که به عنوان بوشن شیفتر دنده نیز شناخته می شود، یک بوشن با طراحی خاص است که در قطعات انتقال استفاده می شود. اینها در هر نوع گیربکس استفاده می شوند و برای عملکرد مناسب هر پیشرانه بسیار مهم هستند. آنها برای اطمینان از عملکرد کارآمد با بقیه قطعات در انتقال کار می کنند. استفاده از بوشن های انتقال با کیفیت بالاتر می تواند عمر انتقال را با محافظت از بقیه قسمت های اطراف بوشن گیربکس افزایش دهد. بوشنن شیفتر دنده معمولاً به عنوان بوشن انتقال نیز شناخته می شود.

آیا تفاوتی بوشن دنده و بوش گیربکس وجود دارد؟

هیچ تفاوتی بین بوش دنده و بوش گیربکس وجود ندارد. هر دو فقط نام هایی هستند که برای توصیف بوشن های مورد استفاده در گیربکس دستی استفاده می شوند. هر دو نوع بوشن برای اتصال گیربکس خودرو به شیفتر استفاده می شود و می تواند دقیقاً از همان مواد ساخته شود.

بوشن دنده در گیربکس های دستی چگونه کار می کند؟

بوشن دنده یک عنصر مهم برای عملکرد گیربکس و یک وسیله نقلیه به عنوان یک کل است. بدون عملکرد مناسب بوشن دنده، وسیله نقلیه حرکت نخواهد کرد. بوشن های دنده در یک وسیله نقلیه گیربکس دستی، کابل دنده انتقال را به اتصالات گیربکس متصل می کند، این چیزی است که خودرو را در دنده قرار می دهد و آن را قادر به حرکت می کند. اگر وسیله نقلیه دارای بوشن دنده شکسته باشد، این امکان وجود دارد که وسیله نقلیه هرگز دنده را تغییر ندهد یا از دنده خارج شود و تا زمانی که بوشن دنده تعویض نشود، وسیله نقلیه کاملاً بی استفاده می ماند.

آیا تعویض بوشن دنده مقرون به صرفه است؟

تعویض بوشن شیفتر به یک قطعه بسیار مقرون به صرفه برای جایگزینی در یک وسیله نقلیه تبدیل شده اند. به دلیل هزینه کم، صاحبان وسایل نقلیه اغلب آنها را قبل از اینکه واقعا خراب شوند تعویض می کنند زیرا ارتقاء آنها می تواند عمر کلی وسیله نقلیه را افزایش دهد. بوشن های خود روان کننده برای دارندگان وسایل نقلیه ای که می خواهند عملکرد گیربکس خود را افزایش دهند، انتخابی عالی است.

اتصالات جوشی_بوشن جوشی _زانو جوشی _ تبدیل جوشی _گپ جوشی _ سه راهی جوشی _لوله مانیسمان _ لوله درزدار _زانو جوشی درزدار _ زانو جوشی مانیسمان _تبدیل جوشی درزدار_ تبدیل جوشی مانیسمان _سه راهی جوشی درزدار _ سه راهی جوشی مانیسمان _ بوشن –  بوشن جوشی سیاه  _  بوشن گالوانیزه  _  بوشن جوشی سفید  _

بوشن فشار قوی  _ بوشن دنده درشت _

گروه صنعتی آلفا

با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید:

روبیکا: ۰۹۳۵۱۵۲۴۷۵۲

    info@alfapipeco.com ایمیل:             www.alfapipeco.com

۵۵۶۲۱۷۲۳-۰۲۱      ۵۵۶۲۳۰۶۳-۰۲۱    ۵۵۶۲۱۲۸۸-۰۲۱

نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *