سه راهی جوشی  برای تغییر زاویه جریان و توزیع مواد در یک یا چند کانال استفاده می شوند.

سه راهی لوله فولادی به طور گسترده ای درصنایع مختلف مورداستفاده قرار می گیرد که باتوجه به انواع موادعبارتند از    

سه راهی استیل ضد زنگ

سه راهی استیل کربنی

سه راهی فولاد آلیاژی

کاربرد سه راهی جوشی

سه راهی جوشی را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد که عبارتند از سه راهی های جوش لب به لب و سه راهی های جوشی سوکت.

سه راهی جوشی لب به لب

سه راهی های جوش داده شده لب به لب برای اجرای یک توزیع عمودی جریان استفاده می شود. آنها با اتصال خط لوله انشعابات ۹۰ درجه ایجاد می کنند و مواد وارد شده را از خط اصلی توزیع می کنند.

سه راهی های جوش داده شده لب به لب می توانند جریان مستقیم را حفظ کنند یا جریان را کاهش دهند که بستگی به سیستم خط لوله سفارش داده شده دارد. شاخه های کاهنده (تیس کاهنده) با خط اصلی ارتباط عمودی برقرار می کنند. شعاع سه راهی ها معمولا کوچکتر از خط جریان اصلی است. شعاع های سه راهی های مستقیم به گونه ای تولید می شوند که شعاع هایی مشابه با خط جریان اصلی دارند.

سه راهی جوشی سوکت

سه راهی های جوش داده شده سوکت نیز یک زاویه عمودی بین خطوط متصل ایجاد می کنند. آنها برای کاربردهای فشار بالا استفاده می کردند. در تقابل با سه راهی های جوش داده شده لب به لب، سه راهی های جوش داده شده در سوکت در کاربردهایی استفاده می شود که شعاع لوله ها معمولاً کوچکتر است. سه راهی های جوش داده شده در سوکت قبل از جوشکاری نیازی به پروسه کنده شدن ندارند. بنابراین، این نوع سه راهی ها در برخی کاربردها که انتهای انشعابات باید قبل و بعد از جوشکاری به یک شکل نگهداری شوند، مطلوب 

هستند.

کاربرد سه راهی جوشی درزدار و مانیسمان

سه راهی های جوش داده شده سوکت را می توان در سه دسته فشار تولید کرد که عبارتند از: کلاس ۳۰۰۰، کلاس ۶۰۰۰ و کلاس ۹۰۰۰.

سه راه  بدون درز جوشی در ضخامتهای مختلف تولید می شود که اصطلاحا به آن رده می گویند و طبق جدول لوله های مانیسمان و لوله های درزدار هر رده ای به صورت استاندارد ضخامت مشخصی دارد.

رده های سه راه سیملس جوشی عبارتند از رده ۱۰، ۲۰ ، ۳۰ ، ۴۰ ، ۸۰ ، و ۱۶۰ که در تمامی اتصالات مانیسمان مشترک می باشد.

سه راه بدون درز جوشی مانند تمامی اتصالات مانیسمان و اتصالات درزدار کاربرد زیادی در پایپینگ دارد و از سایز ۲/۱ الی ۲۴ اینچ تولید می شود.

اتصالات جوشی_بوشن جوشی _زانو جوشی _ تبدیل جوشی _گپ جوشی _ سه راهی جوشی _لوله مانیسمان _ لوله درزدار _زانو جوشی درزدار _ زانو جوشی مانیسمان _تبدیل جوشی درزدار_ تبدیل جوشی مانیسمان _سه راهی جوشی درزدار _ سه راهی جوشی مانیسمان _ بوشن –  بوشن جوشی سیاه  _  بوشن گالوانیزه  _  بوشن جوشی سفید  _بوشن فشار قوی  _ بوشن دنده درشت _

 

گروه صنعتی آلفا

با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید:

واتساپ ،روبیکا : ۰۹۳۵۱۵۲۴۷۵۲

    info@alfapipeco.com ایمیل:             www.alfapipeco.com 

۵۵۶۲۱۷۲۳ – ۰۲۱     ۵۵۶۳۰۹۴۹ -۰۲۱    ۵۵۶۲۳۰۶۳- ۰۲۱

نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *