بوشن  وظیفه اتصال دو لوله به هم را در مسیر های لوله کشی به عهده دارد. به طور کلی اتصال لوله ها در مسیر می تواند با عملیات جوشکاری یا با رزوه انجام شود.

یکی از مزایای استفاده از این قطعه امکان تعویض و رفع مشکل به صورت سریع و آسان است. بوشن قطعه ای استوانه ای شکل است که در دو طرف از قسمت داخل رزوه شده است. این رزوه کاری با توجه به روزه روی لوله های خط انجام می پذیرد به این معنی که باید گام دنده ها با گام دنده ها در روی لوله ها یکسان باشد.

 

کار بوشن وصل کردن دو لوله به همدیگر است و در این مرحله باید به آب بندی لوله ها نیز توجه کافی شود. رزوه کاری یکی از مهمترین خصوصیات بوشن است که باعث آب بندی و اتصال لوله ها به صورت دقیق می گردد.

از دیگر مزایای بوشن های جوشی

  • راحتی در نصب
  • راحتی در اصلاح
  • راحتی در تعویض و نگهداری

بوشن فشار قوی چیست؟

بوشن فشار قوی در واقع نوعی بوشن مانیسمان بوده که به علت نداشتن درز جوشکاری از مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است و در نتیجه تحمل فشار های بالا را دارد. بوشن مانیسمان (بوشن فشار قوی) که در روند تولید آن از هیچگونه درز جوشی استفاده نشده و از جنس فولاد است، جزو پرطرفدارترین انواع بوشن ها برای اتصال خطوط لوله به یکدیگر هستند. لازم به ذکر است که بوشن فشار قوی فولادی طی فرایند گالوانیزه کردن، آبکاری شده و در برابر خوردگی، پوسیدگی  مقاوم شده است.

اتصالات جوشی_بوشن جوشی _زانو جوشی _ تبدیل جوشی _گپ جوشی _ سه راهی جوشی _لوله مانیسمان _ لوله درزدار _زانو جوشی درزدار _ زانو جوشی مانیسمان _تبدیل جوشی درزدار_ تبدیل جوشی مانیسمان _سه راهی جوشی درزدار _ سه راهی جوشی مانیسمان _ بوشن –  بوشن جوشی سیاه  _  بوشن گالوانیزه  _  بوشن جوشی سفید  _

بوشن فشار قوی  _ بوشن دنده درشت _

 

گروه صنعتی آلفا

با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید:

روبیکا: ۰۹۳۵۱۵۲۴۷۵۲

    info@alfapipeco.com ایمیل:             www.alfapipeco.com

۵۵۶۲۱۷۲۳-۰۲۱      ۵۵۶۲۳۰۶۳-۰۲۱    ۵۵۶۲۱۲۸۸-۰۲۱

نظری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *